korvmacka.blogg.se

Vi är två bjursbrudar och även friends! ;) vi bloggar om vårt liv precis som vilken unge som helst :D häng med på våra äventyr!

Mia :)

Kategori: Allmänt

hejhej !
första inlägget från mig nu då :D
här får ni min dag!
började dagen med att gå till skolan i det hemska
vädret! det regnade, blåste och var kallt som bara den :S
när jag genomlidit hela skol dagen drog jag och klara till stan :)
började med att leta prao plats! och en hittade vi ^^
efter det tjockade vi i oss på max! (STAMMISAR) hahaha ;)
och sedan tog vi den "långa" promenaden från stan till lugnet för
att förbränna allt skit vi lagt på oss ... och för att fixa gym papper åt mig :D
känner att jag behöver lite extra träning förutom dansen :)
och nu sitter jag här hemma i bjurs och ska ta fram fysik boken och plugga lite :)
 
haft en bra dag? det har jag ! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: